Saturday, October 12, 2013

Saturday call

Hujan lebat membasahi bumi Batu Pahat
Dan seperti biasa
Aku keluar dari kereta bersama sekaki payung
Memayungi diri bagi mengelakkan diri daripada basah kuyup
Oh sejuk!
Aku berjalan dan menuju ke tempat punch card
It was 6 o'clock in the morning
And i have not perform my Subuh prayer yet
Dalam solat aku ingin berdoa
Semoga hari ini berjalan lancar
Semoga tiada pesakit yang collapse
Atau memerlukan CPR
Mahupun perlu dihantar ke JB
Semoga pesakit denggi tidak memenuhi ward
Di kala aku oncall malam ni
Wahaha
Harapan!
Papepun amin!

Have a great and wonderfull weenkend peeps!

Salam.
Thanks sudi baca 
^_^



No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...