Wednesday, September 10, 2014

CGM and HB

Today is my off day or else CGM (cuti ganti mingguan)

*setiap minggu Aku dapat satu CGM. Boleh minta bila2 masa ikut suka hati tapi tak best sebab kena apply seminggu sebelum masuk bulan seterusnya. Tak best la. Aku bukan orang yang suka merancang awal. Follow the flow je. Akibatnya, CGM yang dapat ku habiskan dengan spontaneous activity. 

Panjangnye bebel pasal CGM?

Sedih sebab minggu ni tak dapat attend wedding kawan baik akibat daripada apply CGM hari yang salah.

Ok cukup.

Minggu lepas genaplah umurku men-tua lagi setahun. Alhamdulillah kerna dikurniakan kehidupan yang boleh dikatakan OK. Dah ada kerjaya cuma belum berkeluarga. ALLAH masih mahu aku menjaga ibu ayah lagi agaknya. Fikir positif. Serahkan je urusan jodoh pada-Nya.

Kamu2 hentikan bertanya. Jawapan aku masih sama. InsyaAllah. Kalau ada ada laaa..

Kau ok Belle?

I'm fine.

Aku rindu nak menulis. Maksudnye aktif macam dulu. Sekarang ni aku jarang membaca, isu semasa pun tak tahu sangat. Kekangan tersebut membantutkan minat aku untuk menulis. Sebab tu akhirnya aku menulis pasal CGM je kali ni. Kenapa jarang membaca? Sebab balik kerja terus tidur. Tak bagus ni. Mari berubah. 

Doakan saya.

Salam.




4 comments:

Quran Tutor said...

Quran Tutor Quran with Tajweed and Tarteel makes the students able to recite the Holy Quran slowly and moderately applying the rules of Tajweed and caring the attributes of each and every letter and of the Holy Quran.

Ahmed Raza said...

Quran Classes has been recognized with the aim of teaching the Holy Quran with good Punctuation and vocabulary, our tutor are well trained and experienced and provide lessons with proper Tajweed Rules Via Skype online internationally

Quran Tutor said...

Al Quran Karim When it comes to online Quran teaching, Quran Schooling offers its services to provides online Quran classes for kids and adults.

john david said...

We aspire to serve you the greatest way that can get you a huge round of clapping and admiration from everybody after listening to your speech writing help

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...