salam.
Aku ada 2 orang kawan yang sedang bercinta dengan budak medik. Dua-dua mengadu benda yang sama iaitu;
"aku nak tanya kau ni, betul ke budak medik ni busy. sampai tak ada masa langsung untuk Girlfriend?"
aku pun jawab mengikut sudut pandangan aku sendiri. tapi sebelum aku cerita lebih lanjut pandangan aku itu, aku nak dengar pandangan korang dulu, terutamanya entorang follower2 blog Syafiqa-belle, pembaca setia/silent reader mahupun rakan-rakan yang mengenali diri ini.
sila komen ok?
jumpa lagi. Nanti aku cerita pandangan aku pula.
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
HLP (Hadiah Latihan Persekutuan)
Result tawaran HLP dah keluar semalam. Dan adik aku, Rusyaidi berjaya! Alhamdulillah. Semoga berjaya menjadi seorang Pakar Pembedahan yang d...
-
Selepas seminggu lebih aku duk baca pasal isu pemakaian Shawls yang berlebih-lebihan yang heboh dalam dunia blog skang ni, aku terpanggil n...
-
Assalammualaikum Sepanjang hampir 2 tahun aku berblog, walaupun kejap AKTIF kejap TAK (akibat kekangan masa dan komitmen lain ditambah menu...
Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih
BalasPadam~Mr Anon~
Hendak seribu daya, tak hendak seribu dalih
BalasPadam~Mr Anon~
klu da jodoh nk wat mcm ne...tp sy bkn dak medik..hu2
BalasPadammmg agak bosan bcnta ngn budak medic..sy sdang lalui..nk2 sblm dia p smbg blajar kmi ni sllu msj 24/7...huhh..mmg mcm nk gila jgk..haha..seriusly!!!sllu je asyk mnngis...thap kronik la jgk :P asyk duk ttny2 " dia ni syg aku ke x??",,"da jrang msej,,dia ada prmpuan lain ke?",,kalau call n msj pn jrg nk blas...tp ada la jgk msj jap2..cma bg org yg sllu mlekat dgn fon,,akn rs sumting yg pelik :P mmg akn bnyk fkir ngtif,,n sy pn dlm proses cb unt pk psitif..bila jmp blog sal student medik,,sy sllu bc,,knon nk cb paham..haha..lawak lak..tp bkesan jgk..thanks unt k.belle...sy ska post ni :)) kalu k.belle rajin,,post la lg sal dak medic..sy akn follow :)
BalasPadam