Khamis, 1 Mac 2012
Rasa tak mahu berhenti senyum hari ni sebab ___ .
Yup. Dr. Yuliana Ayob balas komen aku lah. Suka suka suka..hehe.
Begini, seminggu yang lepas aku telah menulis entry yang bertajuk [7 Tips dapatkan Idea menulis!]. Entry tersebut merupakan copy-paste entry Dr Yuliana yang bertajuk [Apabila anda patut menulis, apa?]. Dan seminggu selepas itu, komen yang aku tinggalkan di entry beliau telah pun dibalas.
siapa je yang tak happy kan? hehe
InsyaAllah. Semoga aku terus diberi kekuatan untuk berdakwah di jalan Allah
(^_^) Manisnya rasa yang ku rasai kini. Sungguh aku tak tipu!
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
HLP (Hadiah Latihan Persekutuan)
Result tawaran HLP dah keluar semalam. Dan adik aku, Rusyaidi berjaya! Alhamdulillah. Semoga berjaya menjadi seorang Pakar Pembedahan yang d...
-
Selepas seminggu lebih aku duk baca pasal isu pemakaian Shawls yang berlebih-lebihan yang heboh dalam dunia blog skang ni, aku terpanggil n...
-
Assalammualaikum Sepanjang hampir 2 tahun aku berblog, walaupun kejap AKTIF kejap TAK (akibat kekangan masa dan komitmen lain ditambah menu...
sape Dr yuliana??
BalasPadamseorang Dr Gigi, yang aku secara tak sengaja terjumpa blog beliau melalui perkongsian seorang rakan di FB =)
BalasPadam