ini rentetan daripada cerita [ ini ] dan juga [ ini ] ..
"Dr, I would like to remind you that tomorrow we had class at 10am." a message sent!
a few minutes later.. a message received!
"I don't think that you need to remind me. We as a lecturer should know our timetable. Your message is just Maxis-Maxis Business."
Keesokan harinya, jam 10 pagi..
"siapa mesej saya semalam?''
"er saya."
"Next time tak perlu mesej. membazir kredit je."
"ala. Satu sen je Dr."
"amboi berlagak. Cuba cari sekarang satu sen. Tengok dapat ke tak?"
"erk..hehe."
Belle : Malam ni AF. Tengok sebab nak tengok Sham Kamikaze..hehe.
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
HLP (Hadiah Latihan Persekutuan)
Result tawaran HLP dah keluar semalam. Dan adik aku, Rusyaidi berjaya! Alhamdulillah. Semoga berjaya menjadi seorang Pakar Pembedahan yang d...
-
Selepas seminggu lebih aku duk baca pasal isu pemakaian Shawls yang berlebih-lebihan yang heboh dalam dunia blog skang ni, aku terpanggil n...
-
Assalammualaikum Sepanjang hampir 2 tahun aku berblog, walaupun kejap AKTIF kejap TAK (akibat kekangan masa dan komitmen lain ditambah menu...
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
TQ. I hope it wont be long till we meet again!