Monday, June 29, 2015

Salam Ramadhan

Apa khabar blog?
Lama tak berjumpa
Hampir lupa nak menulis
Dek tinggalkan blog lama sangat

Sekarang ni aku berada di posting kanak2
Kalau takde aral, tinggal sebulan je lagi
Tak sabar ku nak abeskannya
Exhausted!
Tapi seronok sebenarnya dapat main dengan bayi hari2

Tembam
Cute
Tapi sakit

Sian kan? Cepat sembuh adik!

Baru2 ni ada kes ibu form 3 dapat anak kembar. Jangan ditanya bapa dia kat mana! Syhhhh. 

Rasa cam nak amek sorang, " Dik, kasi akak sorang anak awak bole? " ok berangan haha.

P/S: Saya rindu awak, sangat3!

Bye..