Friday, October 11, 2013

untuk awak

Pria Band : Kasih Jangan Pergi


Bila ku hanya sesaat bagimu
Jangan biarkan ku terlanjur menyayangmu

Aku tak sanggup jauh darimu
Kerna kau yang membuat aku menyayangmu
Cinta yang ku punya bukan sekadar kata
Cintaku ini abadi untuk mu

Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa 
Aku tak sanggup 
Bila sendiri

Kasih jangan jangan jangan jangan kau pergi
Jangan pernah meninggalkan aku sendiri
Aku tak bisa bila kau pergi


Belle: tak bosan dengar lagu ni.. lalala






4 comments:

The Dark Justice said...

Nice song..semoga berbahagia :)

syanabel said...

Lagu untuk awak..

The Dark Justice said...

thanks.:) love it.

syanabel said...

Love it too :) glad that you like it~

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...