Tuesday, August 28, 2012

Panggil je Kak Belle!

Salam.

Hari ini
Genaplah umurku
meningkat setahun lebih tua daripada biasa
Aku lahir tahun 1988
so, kira sendiri lah berapa umurku kini

Ah, kata orang
umur tak penting
yang penting
Ilmu & Pengalaman

Sepanjang hidup sebagai seorang aku
banyak betul benda yang aku sudah pelajari
banyak benda yang aku dah lihat
cuma ada la beberapa tempat di Ipoh yang belum sempat aku explore
heheheh =P

Selalunya, pada umur yang sebegini
aku mungkin sudah bertunang atau berkahwin
atau mungkin sudah menimang cahaya mata

tapi aku tidak
masih bergelar seorang pelajar di sebuah universiti swasta

rileks ar Syafiqah!
itu bukan perkara utama
itu bukan fokus aku sekarang ni
apa yang lebih penting
Aku ada cita-cita dan impian ibubapa ku
yang perlu aku capai

minta doa daripada kalian semua
agar aku berjaya dapat apa yang aku citakan selama ni
thanks sudi baca
thanks sudi ikut perkembangan aku
selama aku berada dalam dunia blog ni

Thankssss again!

[ dah tua dah, you can call me Kak Belle' je ]
salam.

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...