Gigih aku tunggu sampai jam 2pagi sebab nak tengok atlet kita, Pandelela (kalau kat Twitter nama Pandalela yang trending) melakukan terjunan beliau dalam peringkat akhir.
serius cakap, masa pusingan awal tu ranking dia agak corot la. Aku macam tak yakin je yang dia ni boleh menang sebarang pingat tapi tu lah orang kata, dont judge.
Tapi entah macam mana boleh tertengok sampai habis. So masa pusingan akhir tu dia dapat ranking 1st. dalam hati aku cakap ade peluang ni dapat pingat.
and alhamdulillah, jangkaan aku tepat. lepas pemenang tempat pertama dan kedua melakukan terjunan, Pandelela / Pandalela jatuh ke tempat ketiga. syukur! bertambah pingat tuk Malaysia.
p/s : aku nak cadangkan, pihak New York Skin Solution bagi tajaan produk penjagaan kulit tuk Pandalela :)
Langgan:
Catat Ulasan (Atom)
HLP (Hadiah Latihan Persekutuan)
Result tawaran HLP dah keluar semalam. Dan adik aku, Rusyaidi berjaya! Alhamdulillah. Semoga berjaya menjadi seorang Pakar Pembedahan yang d...
-
Selepas seminggu lebih aku duk baca pasal isu pemakaian Shawls yang berlebih-lebihan yang heboh dalam dunia blog skang ni, aku terpanggil n...
-
Assalammualaikum Sepanjang hampir 2 tahun aku berblog, walaupun kejap AKTIF kejap TAK (akibat kekangan masa dan komitmen lain ditambah menu...
Tiada ulasan:
Catat Ulasan
TQ. I hope it wont be long till we meet again!