Friday, August 10, 2012

Tahniah, Pandelela menang pingat Gangsa

Gigih aku tunggu sampai jam 2pagi sebab nak tengok atlet kita, Pandelela (kalau kat Twitter nama Pandalela yang trending) melakukan terjunan beliau dalam peringkat akhir.

serius cakap, masa pusingan awal tu ranking dia agak corot la. Aku macam tak yakin je yang dia ni boleh menang sebarang pingat tapi tu lah orang kata, dont judge.

Tapi entah macam mana boleh tertengok sampai habis. So masa pusingan akhir tu dia dapat ranking 1st. dalam hati aku cakap ade peluang ni dapat pingat.

and alhamdulillah, jangkaan aku tepat. lepas pemenang tempat pertama dan kedua melakukan terjunan, Pandelela / Pandalela jatuh ke tempat ketiga. syukur! bertambah pingat tuk Malaysia.

p/s : aku nak cadangkan, pihak New York Skin Solution bagi tajaan produk penjagaan kulit tuk Pandalela :)

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...