Wednesday, August 15, 2012

Nah, Kad Raya ! (^_^)


Selamat Menyambut Raya in Advance. 
Saje post awal2 sebab lepas ni takut tak sempat. 
Tak sangka kan, kejap je dah nak raya. 
Bagi yang cuti lama best la, boleh raya sakan tahun ni. 
Aku pun cuti lame jugak tapi ada exam pula after raya. 
Takpelah, tinggal tahun ni je lagi pun (insyaAllah). 
Nak dibandingkan dengan Adik aku yg terpaksa beraya di India,
 aku lagi bernasib baik kan?
Nak dibandingkan dengan kengkawan
 dan mereka yang terpaksa bekerja di malam raya,
 aku lebih bertuah kan?

jadi, bersyukur Syafiqah!

Belle : Doakan aku tiba di kampung halaman dengan selamat esok, insyaAllah. Alhamdulillah, kereta aku dah siap dibaiki selepas 2bulan masuk ward Perodua. Boleh lah JNG beraksi di Muar tahun ni. Haa, korang pun, drive carefully. Jaga-jaga speedtrap di lebuhraya nanti k =) 

eh, dan juga jemput tau datang rumah beraya..hehe.

last but not least, 

Sabtu ni jam 12.30pm di TV3 ada cite Kabhi Kushi Kabhi Gham. Tengok jgn tak tengok, muahaha 

=P

1 comment:

Nurrul Hazieqah said...

Selamat Hari Rya ! ^^

*Berhati2 selalu..

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...