Saturday, November 24, 2012

HO Survival Skills Course & Breaking Dawn Part 2

Salam hujung minggu.

How you all doing? Semoga sihat selalu. Lama ku tak menjenguk ke ruangan ini. Rindu rasanya. Tapi apa boleh buat, ada hal yang lebih utama untuk aku utamakan terlebih dahulu. Ah alasan betol *geleng pale*

Dah 3 minggu tak berblog. Macam banyak je nak story kat sini tapi aku rasa tak perlu lah kot. Lagi pun tiada apa yang menarik pun untuk aku ceritakan. 

'So, untuk post kali ni ada apa-apa yang menarik ke Belle?'

Hmm, takde lah menarik mana pun cuma .. 

nak bagitahu

yang

aku akan berrr....

*******
****
*

eh silap

aku kini...

sedang mengikuti 
*sila lihat poster dibawah sekarang gak*

 (MMA's Perak 1st National House Officer Surviving Skills Course)

Hari ini dan Esok!

Haa, rajin tak aku menghabiskan cuti hujung minggu aku dengan mengikuti seminar anjuran Malaysian Medical Association's Perak ni kan? Pada mulanya, aku tak berminat nak pergi, tapi entah macam mana tergerak pula hati ni nak join. Terima kasih mak dan abah sebab menjadi sponsor untuk membolehkan aku join seminar ni.

So far it was not bad. I had enjoyed every single time that I had spend there. At least, ada la gambaran tentang HO's life. Cuma, belum boleh nak decide lagi bidang apa nak ambil lepas ni; 

Either nak ambil medical or surgical? Adakah aku ni jenis yang suka berjumpa dengan pesakit atau suka duduk dalam lab. Adakah aku ni seseorang yang suka membaca atau ada skill? Aku pun tak pasti buat masa sekarang, but I think it's okay. I'm still have time to think about it. Yang penting, fokus untuk exam yang tinggal kurang 5 bulan je lagi ni *menggeletar kepala lutut* 

{ Lee Pace  - my new crush =P }

Next. 
Dalam sibuk-sibuk tengah posting paediatrik, aku sempat menonton wayang.
Serious cakap yang cerita ni best bangat untuk ditonton.
aksi yang mantap dan mendebarkan..ececeh
 Aku bagi 5/5. 
*wah terlebih sudah*

Itu aje mau cerita.
Jumpa lagi

Salam.
( let's pray for GAZA )

* Hyperlacrimation for  3 consecutive weeks
* Thanks Allah for sending them, very special people
* Glad to have YOU to share my ups & downs, laughter & tears
* =,)

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...