Thursday, August 11, 2011

Wordless Wednesday ! #10 [Hari ini dalam sejarah aku tengok orang bersalin!]


Haha tajuk memang tak boleh blah kan? Annoying gile..ahaks. 



Tapi, betul lah. Tadi buat pertama kalinya aku masuk dalam dewan bersalin. Kesian kakak tu, agak lama dan payah juga dia nak bersalin sebab baru anak pertama mungkin. Aku dan rakan-rakan terpaksa menjadi 'pom-pom girl tanpa gaji' untuk bagi semangat kat kakak tu supaya dia teruskan usaha 'meneran' sehingga lah bayi perempuan tersebut berjaya dikeluarkan dengan jayanya tanpa melalui pembedahan selama tempoh satu jam.

Menakjubkan. Kagum. Teruja. That's all my comment. Takutnya nak beranak!! grrr

K la itu je nak cakap. Sayangi MAK anda!



6 comments:

Arizakiah said...

salam ramadan
lama mummy tak singgah sini sebab dah lama tak berblogging....

Pastinya seorang doktor akan lebih dekat dengan Allah kerana sentiasa dapat melihat segala keajaiban ciptaanNya....

amierah said...

huhu, seronoknya dah mula kutip pengalaman.

P/s: patriotiknya background.. nice..

syanabel said...

Salam Ramadhan kembali Mummy :)

Amierah, sangat seronok tapi cuak, lagi 2tahun je lagi kot..huhu

::atirah:: said...

seronokk x dpt tgkkk...tp mcm tkut je..hehe

syanabel said...

seronok! takut kalau tak tahan tengok darah banyak.. but lama2 ok je :)
Kagum sangat dengan semangat ibu yang berhempas pulas tahan nafas kemudian hembus spaya nak kasi baby kat perut tu keluar..hehe
Terharu bila ada ibu yang menangis kegembiraan selepas tengok bayi mereka lahir :))

::atirah:: said...

ooo....besarnye pngrbnn seorng ibu..:)