Wednesday, November 30, 2011

Top 15 Blog Wanita paling 'seksi' abad ini

2 514 followers
  • kebanyakan penulisan beliau berunsurkan santapan rohani kepada pembaca.

907 followers
  • Beliau blogger sempoi juga merangkap bekas rakan sekelas dan kini adalah senior ku di RCMP. Try la baca belog Aminah ni..best!

948 followers

  •  Beliau adalah doktor cinta. Kami adalah bekas senior & junior di RCMP walaupun kami cuma berkenalan di alam maya sahaja

101 followers

  •  Kagum dengan penulisan beliau yang bersahaja dan bermanfaat. Keep it up girl!

6786 followers

  •  Aku banyak belajar tentang tutorial blog semasa mula2 berblog dulu di sini..hehe

2 333 followers

  • cun kan? ops sori beliau dah berpunya tau. Liyana, juga merupakan ex-classmate ku dulu. Kagum dengan kehidupan beliau yang penuh warna-warni dan kasih sayang yang digambarkan dalam laman blog milik beliau ini..hehe.

8 987 followers

  •  Dah lupa camne aku boleh terfollow blog beliau. Tapi sukakan gaya penulisan beliau yang bersahaja. Nice header!

863 followers

  • she is my ex-schoolmate. Tak begitu mengenali beliau sewaktu di sekolah dulu, tapi blog mengeratkan lagi hubungan kami..hehe.

5 910 followers
  • Terpikat. suka baca. that's it!
23 273 followers

  •  Banyak dapat info terbaru dan best dari sini. Siapa je yg tak kenal Cik Epal?? =)


32 756 followers

  • kagum! walaupun bergelar pelajar perubatan, dia berjaya sebagai seorang blogger. siapa kata budak medik tak pandai bergaya?? kahkahkah

33 533 followers
  • aku ingat lagi. Waktu tu aku terbaca artikel tentang Hanis Zalikha dalam majalah remaja. Then aku terus follow blog dia. Hampir seharian juga lah baca semua entri dia yang lama2. Kelakar, sempoi dan nak baca lagi. No wonder lah, dia antara blogger yang berjaya sekarang.


21 177 followers

  •  She is beautiful =)

21 312 followers

  • Yes, aku follow blog dia sejurus selepas semua orang duk kecoh pasal Khairul Fahmi dah ada awek. Follow pun sebab nak tahu kisah cinta diorang. Kadang2 annoying juga baca yang dia ni duk jaja kisah cinta kat blog. Namun, aku diakui, dia ni pandai bercerita. Tapi sayangnya, jodoh mereka tak panjang. 
  • Dear JejariRuncing, kuatkan semangat! teruskan berblog. Jadikan pengalaman sebagai pengajaran. Ingatlah, semua manusia buat silap.

13 708 followers
  • aku yakin, blog gadis dan gadis ini secantik namanya..eh?
Belle : Senarai blog disusun secara random. 
Yang pasti aku suka betol baca blog mereka! 
Bila ntah aku nak jadi macam depa 
T________T

4 comments:

Hanisah Ishak M.D said...

Haha. Segan aku belle. By the way thanks :)

Cahaya Yang Riang Gembira said...

Alamak.. Seksi di abad ni ke? Lama tu, seratus tahun.. Heeee.. Thanx belle.. Thanx bebanyak.. :D

Tu la kan.. Kenal gitu-gitu je, jumpa kat kolej pun hai hai bai bai je..One day kita lepak2.. :)

nagaliar said...

Kalu bloggers nagaliar tue delah naga wanita...masuk list blog seksi nie x?

syanabel said...

Nisah : You are welcome. ape nak segannye =)

Kak Farhana : tu la pasal, mmg legend ni..hehe

Cikgu Nagaliar : eh belog cikgu.. masuk list wajib baca terus haa..hehe

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...