Sunday, December 30, 2012

Shah Rukh Khan kini berumur . . . .

Salam. 
Menurut kata Mr Wiki
Beliau lahir pada 2 November 1965
Kalau tak silap dan mengikut skill mengira aku
yang masih berbisa 
walaupun dah lama tak diasah

********


********

beliau kini berumur

47 tahun !!
[ perlu la kau letak 'large font' siap 'bold' lagi kan? ]

wah, tak sangka kan umur sebegitu masih gantang lagi
macam cikgu Azali..eh?

Ok la, tu je nak bagitahu.
Saje teringat kat Shah Rukh Khan (SRK)
 lepas tengok cerita Korea bertajuk Scent of Women
sedih betol cerita tu
agak-agak kalau mata tu dah lama tak berendam air mata
aku memang suggestkan korang tengok la cite ni
sekarang tengah tayang kat ASTRO
aku tengok kat laptop je


apa kena mengena cerita ni dengan SRK??

hurmm..

Dalam cerita tu, Heroin tu ada buat wishlist sebelum dia meninggal dunia. Dia disahkan menghidap kanser dan hanya boleh hidup 6 bulan sahaja. So sepanjang 6 bulan tu dia sudah tekad nak buat semua yang dia idamkan sebelum ni. Kalau dalam cerita ni dia plan nak jumpa Junsu (penyanyi Korea), aku pula plan nak jumpa.. ehem ehem. Mesti la yang pakai baju merah kat atas ni kan..haha 

ye aku tahu itu mungkin cuma angan-angan, so what? haha
(kalau korang pula, teringin nak jumpa siapa? kongsi la kalau sudi)

[ kalau kita cuba, mungkin kita gagal. Tapi kalau tak cuba langsung, pasti kita gagal! ]

Belle : Kadang-kadang, aku suka jugalah layan cerita Korea. Cerita dia sarat dengan pengajaran. Tapi tak dinafikan juga sebab utama aku boleh layan korea adalah sebab pelakon diorang yang kacak-kacak, cantik dan cecomel belaka. Lagu pun sedap. Scene percintaan pula memang romantik dengan watak hero dia yang sangat cool yang kita sendiri sedia maklum benda tu takkan terjadi kat dunia realiti..haha.

 [ Rafflessia Survey ] << Pandangan aku tentang 'What our film industry really need'. Bacalah.

Itu je kot. Salam. Tq for reading this entry.

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...