Thursday, February 18, 2010

maggie saye sudah kembang

mendung jer cuaca hari ni....(malam pun ade mendung ke?)...bukan pasal cuaca lah. tak tahu lah. yang pasti hati ni sayu jer. sedih dan hiba...hehe. 

mungkin sebab cuti dah nak habis kot. okey2..ceria kan dirimu Belle'. One Two Three!! yeah~ 

tadi, aku baru dapat tahu, ade membe sekolah menengah aku dulu, nak bertunang dah minggu depan. amboi3. congratez for him lah. semoga bahagia selalu hendaknya! 

Nak lagi ceria?? jom nyanyi..."Jongang jongang jongang....jongang jongang jongang..Halimah gigi jongang.."..nyanyian eddie Hamid..soundtrack citer Halimah Jongang kat Astro. Kelakar dan lagu best...hehe. Rugi tak tengok. 

Hmm bese lah, itulah rutin holiday aku. Balik kampung layan Astro. Citer ape lagi yg ade kat astro skang? tentu sekali Raja Lawak..tapi biase2 aje lawak diorg. dah kering idea kot...bukan senang nak berlawak...paham2. Aku tengok juri ngan pengacara jer kot..diorg lagi lawak drpd peserta ape kes??? hee

then ade the biggest loser Asia. Program realiti yg menggalakkan org bersaiz XXXL menjadi L. Not bad lah. 

(Jom melantak steamboat kat bandar sunway~)

ape lagi mahu bilang...maggie saye sudah kembang..saye berundur dulu..tata (~_^)

p/s: betul lah kate seorang teman. kalo ade facebook, jangan layan games or application lain. nanti teraddict. hah padan muka aku. kan dah addict dengan 'Restaurant City'..hehe..pssst, jgn lupe singgah restaurant aku tau..lalola

2 comments:

FarhanaDr said...

Kah kah kah.. Betol betol betol.. Juri ngan pengacara lagi lawak.. Gelak guling2 nengok depa jek.. Adehhhh.. ;p

~ maggie kembang ni tak lama lagi jadi tagline laa plak.. pon pon..

Syafiqah Nabilah Azali said...

kak farhana: hehe...setuju sangat..hmm pon pon pun best cume selamba sgt si Kassim tue..kui3