Thursday, December 22, 2011

Keputusan PMR 2011

KEPUTUSAN PEPERIKSAAN PENILAIAN MENENGAH RENDAH TAHUN 2011


KENYATAAN AKHBAR

KEPUTUSAN PEPERIKSAAN
PENILAIAN MENENGAH RENDAH
TAHUN 2011

click here to continue reading.

**************

Alhamdulillah. Tahniah kepada yang berjaya. Pada yang kurang berjaya ataupun lebih tepat, belum berjaya, cuba lagi. PMR bukan segalanya, jangan pernah berputus asa..ok adik?

So, apa yang aku nak kongsikan kat korang kali ni?



eh aku takde adik yang ambil keputusan PMR tahun ni.

Sepupu, ada kot. Nanti lah call mak tanya keputusan PMR dia..hehe

Tapi aku mesti lah nak tahu keputusan PMR sekolah aku dulu.

Ye la kan. Tanpa sekolah tu, siapalah aku sekarang *chewahh*

So, meh nak memperkenalkan, 2 sekolah yang telah banyak berjasa kepada syafiqa-belle;

belle : SPM 2004-2005
info: Seramai 51 orang pelajar mendapat semua A dalam keputusan PMR. Tahniah! 

&

belle : PMR 2001-2003
 Info : Keputusan PMR smkbm akan diupdate kemudian.

Semoga kedua-dua sekolah ku ini akan meneruskan kecemerlangan yang dicapai dalam keputusan PMR 2011! InsyaAllah.

info tambahan, jom usha;

logo batch aku sewaktu di SMKBM dulu.
aku juga merupakan 1st Batch SMSSI
logo kelas time form 5, 5 Al-Falah


kenangan sewaktu mengendalikan program Alumni di SMKBM

kenangan sewaktu mesyuarat penubuhan alumni smssi
info terakhir : masa nak ambil keputusan PMR tahun 2003 (8tahun lalu), pejabat sekolah call. Kata dia aku tak boleh ambil result selagi hutang tak dijelaskan. Terkejut beruk aku mendengarnya. Tapi rupanya, pihak sekolah saja je nak buat surprise. Nasib baik. Masa tu, aku ditemani abah dan aku hanya mampu tersenyum lalu menghadiahkan 8A 1B untuk abah dan mak. Maaf sebab tak belajar English betul2..uwaaa.

itu je. Thanks sudi baca.

last but not least

jangan gelak, please! 

muka time form 3
salam.

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...