antara gambar kenangan sepanjang 'elective posting'
"from 31st October - 9th Disember 2011" = 6 weeks !
|Pantai Leka Parit Jawa, Muar|
- To be honest, sebagai orang kampung Parit Jawa, aku sangat jarang ke sini. Last time aku pergi pun, dgn mak, abah dan maisarah. Time tu siap ada orang buat pre-wedding photoshoot. mak tanya, "nanti nak buat camtu tak?" and straight away I said, NO! =P
|Tanjung Emas Muar|
- Pelik tak pergi tanjung pakai baju kurung? time ni baru je balik dari hospital. Maka agak terskema sekejap..hee.
|aksesori wajib untuk doktor-doktor pelatih|
|Medan Ikan Bakar Umbai, Melaka|
- Tet tet, A message received, "Dak2 melaka ajak makan sama malam ni. nak join?" waktu mesej dibaca adalah pada jam 7malam.
- "Bole gak, kul bape?", message sent!
- "Pukul 8." ok fine. tak boleh awal lagi ke bagi mesej tu wahai Azizi oi?
|Tanjung Emas Muar|
- Waktu ni, rombongan
meminangdari Melaka datang melawat kami di Muar. Terharu menerima kedatangan diorang..hehe.
- Paling best bila kami dijamu oleh ibu Azizi dengan hidangan Mee Bandung dan pulut rendang. Dah macam kenduri kau!
|melawat monyet Tanjung Ketapang =)|
Hari minggu di isi dengan dua aktiviti
Minggu ke- 4, 5 & 6
|Muka abah memang sejak dari Azali macam tu. SO abaikan.|
|first time ever!|
|At Dataran Dewan Serbaguna Bukit Gambir with Ainaa|
|Tiara Beach resort, Port Dickson|
As a whole, I feel that it has been an exciting 4 weeks because I had the opportunity to see the healthcare system in Muar Hospital and also gained better understanding on the management of several common diseases in Malaysia. I am also glad that I managed to practice several procedures on real life patients, and hopefully be more confident in performing such procedures in future.
I have enjoyed this attachment and feel that I have fulfilled most of my objectives. I am glad to have followed this team and I am thankful for their kindness towards making my 4 weeks in HPSF a memorable one.
During my elective, I was also able to travel around Muar. Although I was born in Muar, I rarely had a chance to travel around here as I hardly get a long period of holiday. I noticed, Muar is currently totally different compared when I was a kid. I am also glad of having a really good time to spend with my beloved family and friends. As a conclusion, as well as being a useful experience, it was also a very enjoyable one and I had a fantastic 6 weeks!
p/s : ayat di atas di copy-paste daripada report asal.
Sebab tu ianya nampak begitu skema sekali..
dan macam karangan budak tadika..