Sunday, July 8, 2012

Sebab diorang lah aku tak update Blog !

Salam

Hari ni dah masuk hari ke Lapan bulan July 
Tapi ini merupakan entri Kedua
Malas betul nak menaip sebarang entri
Dah la idea kering semacam
Walaupun hujan je kat Ipoh ni sebenarnya

hmmph..
Kalau nak ikutkan
Bukannya aku busy sangat pun. 
Instagram..
Twitter..
Facebook..
Semua tu aku update je 
Itu pun kalau ada yang perasan la

so, kenapa ye jadi macam tu?

"kau dah jumpa hobi baru ke, Belle?"

em.. nope!

haa..meh aku bagitahu 

ini semua gara-gara aku busy dengan sesuatu dalam minggu ni
nak tahu ke ape die?
sila scroll sampai jumpa 
jumpa kat mana?
kat bawah ni la


scroll lagi

ala, korang pun busy jugak dengan benda ni dalam minggu ni kan?
jangan tipu la
aku nampak korang share ramai-ramai kat facebook
sebab tu lah aku pun terikut sama
hehe

ok, stop merepek Belle.

yela ye la, nah, tengok ni sebab dia.




wedding irma hasmie


(semua gambar diambil tanpa kebenaran daripada GOOGLE)

Tahniah Irma & suaminya, Redza.

Tak jemu tengok gambar & video wedding diorang
sampaikan aku nak update blog je mesti terganggu
pastu mesti nak senyum sorang-sorang
err..

ok, chow dulu

Wassalam.

p/s : Emosi terasa lain macam sejak dua menjak ni. Sebab tu aku jarang menulis. Ya Allah, kembalikanlah semangat menulisku kembali. Sungguh aku rindu untuk menulis kembali macam dulu-dulu. Amin.


No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...