Monday, April 30, 2012

Alhamdulillah, Muslim Doctor has increased!

Salam.

Pada Jumaat yang lepas, Batch ke-5 MBBS UiTM Malaysia telah pun mendapat result final exam mereka. Alhamdulillah, berkat usaha & doa, mereka kini telah pun bergelar seorang graduan. Tahniah korang! aku tumpang gembira dan bangga. Berikut merupakan antara status-status FB mereka yang sempat aku snap..








p/s : Actually pada Hari Jumaat tu, hati aku tiba-tiba rasa semacam. Air mata menitis di pipiku.. Entah la..mungkin sedih, mungkin juga gembira dengan kejayaan kawan-kawan. Ah buang masa je nak sedih-sedih ni kan? Aku perlu lebih bersemangat nak join mereka nanti.. Caiyo3 Belle!













Semoga status-status mereka ini menjadi inspirasi kepada aku sendiri & rakan-rakan batch aku di RCMP pula. Tinggal setahun je lagi, cuak kotttt..

''InsyaAllah boleh. Amin Ya Allah!''

Mari berusaha!

psst-psst : Dear Rahmah, Tikot, Zurren, Nazz & Ika, tahniah tau! And kalau korang dapat posting kat Hospital Ipoh, boleh la kita jumpa nanti kan..hehe. Good Luck Doctors!

3 comments:

lipas merah said...

wah tahniah untuk batch itu nway gud luck untuk setahun yang mendatang:)

miss yanie said...

waaa,thankz sis...u make me strong back with their each words!n gud luck 4 you tooo...chaiyok!

syanabel said...

Mesyhta Beto : Thanks ya!

MiSz Choki2 : You are welcome & thanks for the wish =) Tapi kenapa it made U strong back?? hurm

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...