Sunday, April 15, 2012

Korea itu best tapi ..

salam

Entorang minat Korea tak? Mesti kebanyakan daripada korang sangat minat dengan korea kan? Aku plak.. hurm, biase2 aje. Senang cakap, adik lelaki aku pun leh minat Korea lebih lagi berbanding aku la. Dah remaja lah katakan. Aku tetap, tetap peminat nombor satu Shah Rukh Khan.

Tapi aku tak kata yang aku tak tengok langsung Cite Korea. Aku layan je lagu Korea cuma tak pandai nak menari je la. Except lagu Sorry2, haa..yg tu aku boleh..hihi. Mane tidaknya, 2 tahun pertama di RCMP, aku serumah ngan peminat no 1 Korea kot. Husna name die. 2 tahun berikutnya, mostly budak segroup aku, supplier utama kat Husna. Kire depa lagi gile Korea la, sape lagi kalo bukan Cain & Ainaa..hehe.

Ok, nak dipendekkan citer la (mesti bosan dengo aku berleter kan)..

Korea ni best. Comel, cute, berkualiti dan sebagainya. Ada bagusnyee. Tapi, kita kena ingat! Jangan la sampai kita terikut-ikut budaya diorang, fesyen diorang yang sah2 melanggar syariat Islam. Macam yang jadi kat bawah ni...

sumber : here

amboii..kemain lagi artis kita yg sorang ni. ei awak, awak tu bakal jadi isteri org kan tak lama lagi? pleaseeee..huhu

ok, tak nak cakap lebih2. nanti kene hentam dgn peminat Korea. Renung2kan & selamat beramal...

Belle : eh jap, korang dah tengok video ni tak? aku berlakon & ada lagu Korea =P



p/s : Takziah buat keluarga sahabatku, Radin Ainulkhair yang baru sahaja kehilangan ayahanda tercinta. AL-Fatihah.

4 comments:

public nuisance said...

Hahaha..xtau plak smpi buat muvie ko eh...korea sgt kan... ;p

public nuisance said...

Hahaha..xtau plak smpi buat muvie ko eh...korea sgt kan... ;p

public nuisance said...

Hahaha..xtau plak smpi buat muvie ko eh...korea sgt kan... ;p

syafiqah nabilah said...

well..haha