Friday, May 18, 2012

Tahniah senior 1st Batch Mbbs UniKL!

Petang tadi, tepat jam 4.30ptg; Senior2 aku di RCMP telah pun mengetahui result final MBBS diorang. Seronoknyerr. Alhamdulillah dan tahniah buat mereka yang telah lulus dan kini bergelar Doktor. Pada yang masih perlu meneruskan perjuangan, jangan putus asa.. InsyaAllah boleh. 6bulan je lagi. Tak lama mane pun tu..

Aku pulak? Tinggal 10 bulan je lagi. Omaigodddd. Ok sile offline sekarang Belle and study...ok tipu. Aku tengah tengok Jumper kat tv2. Cite ni mengingatkan aku akan seseorang..hurm. Ok abaikan.

(seronok melihat orang lain berjaya dan secara otomatik kita pun nak berjaya macam diorang gak)

No comments: