Thursday, May 31, 2012

Reunion di Alam Maya?

salam. entri ringkas je ni.

Hari ni (semalam) banyak juga masa dihabiskan dengan ber-whatsapp sahaja. sebelum tu; whatsapp ni macam ym dan bbm. kita bole chat secara percuma dgn kawan2 yg menggunakan iphone, android dan blackberry janji ade internet.

nak dipendekkan cerita, aku ni baru tahu yg whatsapp bole buat group chat. maka aku pun buat la satu untuk menghimpunkan kawan2 lama yang aku masih simpan lagi no mereka dalam simkad aku ni. alhamdulillah ramqi juga~

mule2 saje je nak try je, tapi lame2 seronok pula. kawan2 pun ada yang bagi respond baik. best la sbb dapat keep in touch dgn diorang balik. sebelum ni usha update masing2 kat fb je tapi jarang tegur. ye la masing2 busy kan.

so kalau korang nak try test benda ni boleh la try. cukup lain la perasaan group chatting di smartphone dengan group chatting di laptop. enjoy macam baru pas join reunion betul2 padahal kat alam maya je kpt. tapi of course both still ada pro and cons.

thanks whatsapp sebab anda sgt cool. tapi tanpa wifi siapa la anda.. kihkih

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...