Friday, March 23, 2012

Kenangan 12 tahun yang lalu ....

tadi sewaktu membaca Facebook
terjumpa gambar yang ditagged oleh seorang teman.

12 tahun yang lalu
masa tu umur korang berapa?
masa tu umur aku 12 tahun
wah, cam cantik je kan..he

jap

before tu

tolong jangan gelak

janji??

ok good

nah


aku type sekali lagi la untuk korang ea,

Sahabatku, Taibah............

Di sini saya ingin mengucapkan berbanyak-banyak terima kasih diatas kesudianmu memberi saya menulis buku biodata ini. Saya berharap kamu akan berjaya dan saya akan mendoakan kejayaanmu untuk masa hadapan kelak.

Jumpa lagi di puncak kejayaan.


Itu ayat waktu umur aku 12tahun. CUba kalau buat ayat waktu umur aku 24tahun (sekarang la) camne la bunyi die ye? nak dengar ke? ehem ehem;

Ke hadapan belakang sikit, Taibah.


Aku ingin berterima kasih kerna sudi memberikan aku kesempatan untuk berucap sepatah dua kata di dalam buku yang sangat comel ini. Aku akan selalu mendoakan kejayaanmu dan semoga kita sama-sama cemerlang dunia & akhirat, InsyaAllah!


Jumpa lagi di kenduri kahwin mu nanti..eh terlebih sudah =P






ok, tu je tuk kali ni. bye. salam. (^__^)

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...