Thursday, March 1, 2012

Rasa tak mahu berhenti senyum hari ni sebab ___ .


Yup. Dr. Yuliana Ayob balas komen aku lah. Suka suka suka..hehe.

Begini, seminggu yang lepas aku telah menulis entry yang bertajuk [7 Tips dapatkan Idea menulis!]. Entry tersebut merupakan copy-paste entry Dr Yuliana yang bertajuk [Apabila anda patut menulis, apa?]. Dan seminggu selepas itu, komen yang aku tinggalkan di entry beliau telah pun dibalas.

siapa je yang tak happy kan? hehe

InsyaAllah. Semoga aku terus diberi kekuatan untuk berdakwah di jalan Allah

(^_^) Manisnya rasa yang ku rasai kini. Sungguh aku tak tipu!


2 comments:

usman sukaimi said...

sape Dr yuliana??

syanabel said...

seorang Dr Gigi, yang aku secara tak sengaja terjumpa blog beliau melalui perkongsian seorang rakan di FB =)

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...