Sunday, September 11, 2011

Mungkin ini sebabnya kenapa ramai gadis Malaysia lari ke Lombok

AMARAN : Ini merupakan cerita benar daripada seorang rakan.

laparnya perut ni.. nak makan kat mana ek? -Siti bermonolog dalaman.

Kereta dipecut menuju ke sebuah restoran Cina Muslim baru yang dipromote oleh seorang rakan kuliah semalam. Eh, Siti tak pergi sorang-sorang, haruslah ditemani oleh 2 orang rakan serumahnya.

Setiba di kedai makan, seorang pelayan berdarah Indonesia menghampiri mereka seraya berkata;

"Jangan duduk dekat bunga ya. Nanti bunga tu tertunduk malu."

Dalam hati mereka >> dah kenapa mamat ni?

Selesai je makan, mamat tadi datang lagi dan berkata;

"Jatuh tadi tak sakit ke? Jatuh dari kayangan..."

....SPEECHLESS Betolll !

eh nanti! cerita belum tamat lagi.

Waktu nak bayar, mereka mendapat 3 tangkai bunga dari kakak penjaga kaunter. Siti mendapat bunga warna merah. Kata si penjaga kaunter, bunga tu dari mamat tadi.

That's all.

Belle :Bahaya betul la pemuda dari Lombok ni..aigoo

6 comments:

Anonymous said...

Mr Anon

Pika, siapakah cik siti dlm cerpen diatas?? is dat u?? anyway, adakah cik siti tertarik ngan jejake lombok????waka waka waka

syanabel said...

aha, bukan aku. Tapi budak group kite..hehe

Azree said...

Romantiknya..

qutil said...

haha itu baru mamat lombok, deorang wat cam tu sebab anak gadis melayu ramai yang perasan hottt kott..hahahaha

korang belum jumpa brother melayu lagi, depa lagi romantik... cuma tak mau tunjuk aje sebab nanti ada orang cakap poyo... brother melayu memang semua lovely person kann...

syanabel said...

Azree : boleh tahan la..huhu

Qutil : Are you referring to your self?? uh..perasan..haha

qutil said...

never mention that lol...