Thursday, September 29, 2011

Tamat Sudah

Alhamdulillah.

Akhirnya tamat lah kelas terakhir untuk Phase 3A MBBS 08/13 UniKL RCMP, selepas dirasmikan oleh posting O&G. Selepas ni, ada 3minggu lagi sebelum fasa berikutnya bermula. Fasa yang agak menggerunkan setiap pelajar, apa lagi kalau bukan, minggu peperiksaan lah. Semoga aku dan rakan-rakan seperjuangan yang lain dapat menempuhi fasa tersebut dengan jayanya.

InsyaAllah.

No Pain No Gain!

Eh sebelum tu, tahniah buat junior Phase 2 yang telah lulus dengan jayanya! 
Jelesnyeee dengar cite yang korang dapat cuti seminggu
 dulu kitorang takde pun..uwaa =(
takpe-takpe..huhu
Welcome to Phase 3A
(^__^)

p/s : oh MARA, please be nice to us. Kering dah ni T__T

No comments: