Monday, November 22, 2010

Tahniah Lin Dan. Cuba Lagi Datuk!

Aku baru balik dari kolej dan sebaik sahaja menge-check Feedjit Live Blog aku, aku terjumpa keyword 'Isteri Lin Dan'..jom cek-it-out!




Ayoyo..Lin Dan ade isteri ker? Tak pernah dengar plak dia ni dah kahwin


Kredit to Dr Wiki (Wikipedia)

Papepun Lin Dan tahniah sebab menang tadi dalam perlawanan menentang Datuk Lee Chong Wei di Sukan Asia 2010! To Datuk, try again and we believed you dah buat sehabis baik dah (padahal aku tak menonton pun diorang lawan tadi).

    Okeh! Ni serba sedikit Biodata beliau!
Nickname(s)Super Dan
Birth name林丹
Date of birthOctober 14, 1983(age 27)
Place of birthPeople's Republic of China LongyanFujian,China
Height1.78 m (5 ft 10 in)
Weight70 kg (150 lb; 11 st)
Country China
HandednessLeft
Men Singles
Highest Ranking1(February 26, 2004[1])
Current Ranking4(November, 2010)

Lihat! umur baru 27..belum kahwin kot..hehe


Belle' : esok exam (T-T)

2 comments:

adrinaqamarina said...

tapi yang past tunang dye tu maen cam dye jugak la, tak past tenis ke squasy ke ape ke.

sebab time diorang nye anniversary dulu, dua3 menang~~~

huhuu

syanabel said...

oh tu bukan aweks je ker? dah tunang ea & pemain badminton gak la kalo tak silap akak..
aish kene cek sejarah balik nih..huahua

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...