Wednesday, November 24, 2010

tamat sudah

Alhamdulillah..tuhan je la yang tahu betapa leganya hati ni. 
Tapi lega pun tak boleh nak kata lega sangat la. 
Esok keputusan sama ada aku lulus atau gagal bakal aku ketahui.
Harap-harap lah..InsyaAllah..
Lepas je exam, aku terus memburu makanan
 (mana tak gemuk!!) 
dan mula merancang plan tuk malam ni
(bukan ke plan itu adalah rancangan?)
Maaf atas kesilapan tatabahasa
yeah, plan itu biarlah rahsia..kuang3
yang penting House season 7 dah start
ah tak sabar nak tengok
House loves Cuddy!

RM15.80 + RM0.50 (T-T)V
kredit to secret recipe

Belle' : aku rasa, minat aku terhadap blog dah semakin pulih la..hmm

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...