Thursday, November 25, 2010

bila belle' ditag, inilah yang berlaku

Hye you Olz..eh bukan, Assalammualaikum W.B.T..

entri ini ditulis kerana...emm kerana... ah pendek kata, macam ni lah. Aku di tag! oleh FATIN HUSNA maka entri ini dibuat..hehe

Let's scroll down your tikus..eh silap tetikus! (^_^)V

1. Benda yang paling penting dalam hidup?

  • Family + study + kesihatan mental dan fizikal + kawan-kawan !

2. Benda terakhir di beli dengan duit sendiri?

  • Handphone Nokia Classic 5120 (500 je) - tu pun guna duit MARA (^_^)v

3. Tempat perkahwinan yang nak di buat nanti dan temanya?

  • Kampung bernama Parit Jawa! Tema? kena bincang ngan family and bakal husband dulu la..huhua

4. adakah anda sedang bercinta sekarang?

  • emm entah (aku sendiri tak suka jawapan ni)

5. berapa lama anda akan mencintai kekasih?

  • satu saat!

6. dimana anda selalu jumpa kekasih?

  • Selain bilik hotel dan tandas..haha

7. novel / buku / majalah yang terakhir di beli.

  • novel : Aku kan Novelis. Buku : Jangan bersedih (La-Tahzan). Majalah : Rapi

8. name penuh?

  • Syafiqah Nabilah Bte Azali. Nak IC sekali ker?

9. antara mak & ayah, mana lagi mesra?

  • Mak. Abah pun ok je..hehe

10. namakan orang yang betul2 nak jumpa dalam hidup.

  • kawan-kawan SKPJ, SMKBM, SMSSI, KMJ, UiTM ! Aku selalu rindu kat korang~

11. adakah aku basuh baju sendiri?

  • kat Ipoh ya. Kat kampung jarang la...hehe

12. di manakah tempat yang aku nak gi..

  • Selain Malaysia. Teringin gak nak tengok Negara orang camne. Tunggu lah dah cukup berduit nanti..huhu

13. pilih salah satu : peluk or cium ?

  • Peluk! bila dah peluk leh dapat cium sekali. Tapi kalau cium, tak tentu lagi dapat peluk...betul tak? hehe (sila jangan pikir kuning!)

14. bagitau 3 perkara pasal orang yang tag aku nih..

  • Suara best dan pandai main gitar
  • Suka simpan roti bawah meja (jangan mara ye Fatin..hehe)
  • Suka kucing dan nama kucing dia KUNYET..hehe

15. 5 benda yang aku sangat sayang dalam hidup..
  • Family 
  • UniKL RCMP
  • Laptop
  • Facebook's friends
  • Blog

16. 5 lagu yang aku selalu dengar.

  • The only exception (paramore)
  • InsyaAllah (Maher Zain)
  • lagu hindustan
  •  lagu korea
  •  bagaikan bidadari (tomok)

17. Tarikh lahir dan sambut kat mana tahun lepas?

  • 28 OGOS 1988. Kat rumah. Then balik Ipoh celebrates ngan member kat KFC Giant..hehe

18. 5 orang blogger yang nak di tag.
19. cerita sikit pasal blogger pertama yang ditag..

  • Die punye nama glamour Siti Nur Aminah..hehe. Aku kenal dia 6 tahun lepas masa kitorang form 4. Kami best friend! Then now kitorang study di tempat yang sama cuma bezanya dia adalah senior atas aku..hehe. Ika, Good Luck for your becoming Exam!
Belle' : ZZZZzzZZZ

3 comments:

Fatin Husna said...

haha suke simpan roti?? igt lg kamu ye.. wehehe!~~

syanabel said...

mesti lah!! hehe

Siti Nur Aminah said...

nnt ak jwab tag ni k..trmas for the wish n cngrats for ko..ak tkutss ni

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...