Wednesday, May 12, 2010

My real Hero - Happy Father's Day

Jom berkenal-kenal dengan hero Hindustan

Semua hero ni ada persamaan 

sebab nama diorang ada Khan kat hujung

Hero pertama, sudah semestinya 

SHAH RUKH  KHAN

seterusnya ialah...

SALMAN KHAN

next..



AAMIR KHAN

dan yang sedang hangat bercinta dengan Kareena Kapoor, siapa lagi kalau bukan

SAIF ALI KHAN

dan akhir sekali, hero ni mesti ramai tak kenal

hero, baru la jugak



FARDEEN KHAN

eh ade lagi sorang tertinggal,

sangat kacak dan macho

siapa lagi kalau bukan

HRITIK ROSHAN

erk..kire keluarga khan jugaklah kan, 'Ros Han'..hehe

walaupun diorang ade nama akhir yang sama, diorang tiada langsung pertalian darah ye..harap  maklum..kebetulan je tue

walau ape pun

walau sekacak mane hero-hero bollywood di atas

 mane boleh lawan hero pujaan hati aku seorang ini

memperkenalkan

hehe



AZALI KHAN

my dad


Happy Father's Day to YOU
I Love You dad!!
Thanks for being my dad and I always love you...forgive me if I'm done anything wrong with you..Please Pray for my success Di dUnia & Akhirat..peace dad

(~_^)V

No comments: