Monday, May 10, 2010

saya suka Black

Lirik Lagu

Sofea Jane - Nyanyian Black Mentor 3



Kau ibarat permata di dalam hiasan kaca
Yang tak bisa disentuh
Namun hanya boleh dipandang
Ingin sekali ku sentuh
Ingin jua ku memiliki

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Chorus
Andai kau tahu
Apa yang ku mahu
Mahukan dirimu ‘tuk mendekatiku
Dan aku tak bisa memaksa dirimu
Walau dalam tidur
Ku kan menantimu hingga akhir nanti

Kau selalu membuat hatiku merasa berat
Dan kau yang selalu ada
Saat semua pergi
Bagaimana mungkin
Untuk kau mengerti

Kini telah ku sedari
Mimpiku tak bererti sendiri

Ulang chorus

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Percaya lah kawan-kawan, lagu baru Black ni bertajuk 'Sofea Jane'. Mulanya, aku sendiri tak percaya. Tapi lepas dengar pengakuan Black kat Hotfm, barulah aku percaya. Rupanya Black ni peminat Sofea Jane. Lawak ar Black. Papepun I like! You memang best ah..hoho

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Aku selamat tiba di Ipoh semalam. Kali ni naik bas. Hentian Pudu ditutup sementara ye kawan-kawan. Dah tukar ke Bukit Jalil. Harap maklum. Cuak jugak, ye ar tempat baru bagi aku. Kalau Pudu tu dah biasa. Tapi ok je. Tak susah pun nak dapat tiket dan cari bas. Try lah k..heheh. Agak sesak sebab Piala Thomas & Uber pun buat kat situ gak. Aissh ikut kan hati, nak je singgah bagi sokongan kat Lee Chong Wei. Tapi takpe lah..heheh. Lagipun Malaysia tak lawan pun. Menang free ngan Nigeria. So, pendek cerita, pagi tadi aku mula meneruskan misi yang masih belum settle. Harap misi berjaya dilaksanakan. GooD LucK to rakan-rakan seperjuangan. Ok..Belle minta diri dulu eh..buku dah memanggil-manggil minta dibelek...chow~

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

p/s: dulu-dolu kan, bila ade kejohanan piala Thomas je, semua orang semangat main badminton. Beli raket baru. Net baru. Selalu main depan rumah walaupun tak de bakat sangat. Seyes sebab aku pun camtu. tapi sekarang semangat tu cam dah luntur. Nape ek...ish papepun Gud Luck Malaysia!!! Malaysia Boleh punyerrrr...Belle' Boleh..(aikk??)..heee

1 comment:

FarhanaDr said...

Wahhhhhhh.. Kita sama okeyhhh.. Suke giler Black.. Lagu baru dia.. Walla.. Mantop sangat.. :)