Friday, June 8, 2012

OMG, aku dilamar menjadi penulis Jemputan ?

Salam.

Pada minggu lepas aku menerima inbox di FB.. tet tet *bunyi msg masuk*

"Salam Belle.. bla bla bla. Macam ni aku berminat untuk menjemput kau menyumbang artikel di laman blog Malaya Film. Bla bla bla and blah...."

macam menarik je bunyi dia, bisik hati ini.

"ok, let me think about it first."

Then, lepas fikir punya fikir, why not kan? Then lepas bincang punya bincang punya bincang.. maka termeterailah sebuah perjanjian di antara kami di mana kami bersetuju untuk bertukar-tukar artikel untuk blog masing-masing. *ambil pen sign kontrak 10tahun* ok itu tipu =P

Hurm, jadi penulis jemputan ea. 
Mampukah aku? 
Blog sendiri pun macam nak berkubur je ni.. 
hehe

So apa kita tunggu lagi, jom lah kita berkenalan dengan rakan aku ni yang sudi bertukar artikel atau lebih handsome digelar sebagai penulis jemputan Blog syafiqa-belle...

[ klik lah gambar di atas untuk skodeng terus ke belog beliau ]

So, kepada sesiapa yang minat filem melayu jangan lupa singgah ke blog beliau ye. Harus singgah, eh tak wajib2, sebab nanti akan ada artikel dari aku sekali kat belog tu..hihi. 

p/s : ada ke sesiapa lagi yang berminat nak jadi penulis jemputan blog SYAFIQA-BELLE? bagus lah kalau ada. besar tapak tangan, gelanggang Hoki Ipoh tu saya tadahkan. just email me at disyrubelle@gmail.com. Thank you.



No comments: