Sunday, July 18, 2010

Mari kita daftar sebagai pemilih!


Entri khas buat rakan-rakan sebaya ku, seperjuangan ku!


Juga kepada rakan-rakan yang telah mencapai umur 21 tahun


Juga kepada rakan-rakan yang belum lagi mendaftar sebagai pemilih


Jom daftar sekarang!


Senang je, tak susah mana pun..bagi je I/C (kad pengenalan) korang tu kat SPR, tak payah isi borang pape pun la..seyes


Kena pergi pusat pendaftaran SPR la tapi, boleh je nak daftar kat karnival atau booth SPR seperti yang aku buat baru-baru ni..heheh


Hah..Tunggu apa lagi..ayuh mari jom!


Lepas dah daftar, ajak kengkawan lain okay???!!




Pesanan penaja :
"Rakyat perlu sedar bahawa pilihan raya negara kita mengamalkan sistem majoriti mudah, kalau menang satu undi pun dikira menang, jadi rakyat perlu tahu tanggungjawab mengundi merupakan tanggungjawab besar dalam menentukan masa depan negara dan kita sebagai rakyatnya, bukan hanya bersemangat bercakap tentang masa depan negara sahaja tetapi tidak mendaftar sebagai pemilih," kata Timbalan pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR), Datuk Wira Wan Ahmad Wan Omar.


Bele' : siapa lagi nak ajak anak muda zaman sekarang ni mengundi kalau bukan kita yang muda-muda ini..kui3

No comments: