Monday, July 12, 2010

Entri Penutup Keputusan Piala Dunia 2010

Sambil mendengar LAGU " Tamina mina ea, waka waka ea ea..lalala" aku menaip entri ini.


 "oi bola dah habis lah! Tukar lagu lain weyh..!" bebel rakan ku.

Em masa perlawanan akhir Spain menentang Belanda, aku dapat tengok sikit je. Gol yang dijaringkan pun dalam minit masa tambahan. Ok lah aku tak terlepas tengok jaringan gol yang satu itu kan? hehe

ayuh lihat gambar di bawah, ihsan daripada web ini

Stadium berlangsungnya majlis penutup FIFA WORLD CUP 2010

Kemenangan akhirnya berpihak kepada pasukan Sepanyol!


Gaya Juara..

*******

Jom lihat pemenang-pemenang anugerah FIFA~

Keputusan penuh dan Bola Emas

Kasut Emas dan Sarung Tangan Emas

erk award apekah ini?? layann~

Pemain Muda Terbaik

woahaa..haha

and the last but not least


******


sudah pasti dan tidak bukan lagi


*****


anugerah selebriti terkenal


*****

**

*

Eh haiwan terkenal

***

Paul si sotong kurita (entah bila si Paul ni minat dengan bola, konfius aku). "Paul adalah haiwan, aku ingatkan lelaki Sotong" haha

rujuk sini tuk baca entri kelakar pasal Paul oleh seorang blogger..memang lawak..haha

p/s : Si Sotong ada pesaing, seekor Burung. Si Burung meramal Belanda yang akan menang. Apalah nasib si Burung sekarang agaknya. Si Sotong dah terselamat daripada kena goreng, tapi Si Burung?? huhu. Kasihan kan mereka, tak tahu pape langsung pasal Bola..selautan simpati ku hulurkan buat kalian wahai si Burung dan Si Sotong..(~_^)

4 comments:

diriku said...

sotong ni dr mna sbnrnya?he2

shaa bonitaa said...

i like mueller!! =)

Syafiqah Nabilah Azali said...

diriku : em tak pasti la pula dari mana..tapi boleh kot kata dari Jerman..hee

Syafiqah Nabilah Azali said...

shaa : me too!! heheh