Monday, July 5, 2010

Tak sedih pun, terkilan saja

Kelmarin, Argentina bertemu Germany...

Baru 2 minit main, satu gol berjaya disumbatkan. Ala rileks la, takpe..baru nak warm up. Tunggu punya tunggu, tamat separuh masa pertama pun, takde gol lagi dari Argentina. 

Okay takpe, ada 45 minit lagi. Banyak lagi peluang. Masa separuh masa kedua, gol kedua daripada Germany berjaya dijaringkan, dikuti gol yang ketiga. Habis Argentina~ Out lah, 'gerenti' Germany menang punyalah. Tiba-tiba, gol keempat disumbat lagi..adoi!

"Saya tak sedih pun..terkilan saja". papepun, perlawanan kelmarin sangat menarik! Tambah pula, aku tengok ramai-ramai dengan abah dan adik-adik. Sebab selalunya aku tengok sorang-sorang..huhu

Empat terbaik..siapa juara?? ehem ehem tunggu..

p/s : hari ni hari Isnin. Perlu menghadiri kuliah..huhu..wahai Encik Masa, cepatnya engkau berjalan. 

6 comments:

-telordibasuh- said...

final holland vs german hehee

Syafiqah Nabilah Azali said...

oh menarik2

Wan Ahmad Nabil said...

hehe, sabar lah yee. nak buat macam mana . argentina tak de luck ohh.

jalanjatuh said...

terkilan??
aku rase cam nak nanges je bile Argentina kene tibai 4-0
hahahha
tp skang da berpaling tadah
go German -Go German

Syafiqah Nabilah Azali said...

Wan Ahmad Nabil : Yup takde luck la kali ni..sian ARG

Syafiqah Nabilah Azali said...

jalan jatuh : samelah..rasanya Jerman boleh kot jadi juara kali ni..huhu