Monday, April 18, 2011

malam semalam aku ternampak sesuatu ..


Malam semalam masa aku check NUFFNANG aku ternampak 'sesuatu'. Selalunya aku cuma check Earnings je walaupun aku tahu yang jumlah tu tak naik-naik pun. :,(.. Tapi semalam, tiba-tiba tergerak pulak aku nak cek 'sesuatu' ni. Korang nak tahu tak.. 'sesuatu' tu ape?

????

??

hah cepat jom tengok gambar bawah ni;


eh silap, maaf maaf bukan yang ni!!!

tapi

bawah ni... cekidauq!

[ klik gambar untuk tumbesaran ]

'sesuatu' itu merupakan 'keywords' dari Analytics Nuffnang. Isunya kat sini, tak sangka pulak ada orang google AYAH SYAFIQAH NABILAH. Popular jugak Cikgu Azali ni..haha. Eh tapi kan! Apa yang orang tu cari sebenarnye ek? pelik-pelik. Mungkin Syafiqah Nabilah lain kot. 

Hey Belle', ko ingat, ada satu je ke nama Syafiqah Nabilah kat dunia ni?? Ramai ko tahu. Ce cari ce cari.. search kat facebook.. berlambak lambak macam pasar lambak.. muahaha. 

[ I'm sorry, mana aku tahu ada ramai Syafiqah Nabilah kat dunia ni..uwaa ]

Walau ape pun, harap-harap orang yang google ayah syafiqah nabilah tu dapat apa yang dicari setelah melawat blog aku nih. Ei dapat pahala ko tau..haha. Last but not least, dah alang-alang kita bercakap pasal ayah aku iaitu Cikgu Azali, jom tengok entri lama aku bertajuk 'My Real Hero' yang aku pernah buat khas untuk Daddy kesayangan aku tu. 

Klik ler kat [SINI] ye.. (^__^). K daa..


1 comment:

Anonymous said...

If you could e-mail me with a few suggestions on just how you made your blog look this excellent, I would be grateful.

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...