Sunday, March 27, 2011

I need changes in my life

awak
masa saya kenal dengan awak dulu
saya benci sangat dengan awak
''eueeww bajet hensem jek''
menyampahnyerr

Lepas kita jadi rapat
saya mula kenal awak
awak sebenarnya baik
walaupun orang tak tahu
saya tak kisah orang nak kata apa

maybe kawan-kawan saya tak suka 
saya rapat dengan awak
ada yang suruh saya cari lain
ada gak yang kenalkan saya 
dengan kawan diorang

awak ni pelik kan
buat saya selesa tapi pada masa yang sama 
suka buat orang benci
awak suka cari pasal
buat orang menyampah
dan sakit hati

awak rapat dengan semua
orang banyak kata bukan-bukan pasal awak
saya mula percaya
saya benci orang macam awak

tapi awak terlalu baik
awak selalu tolong saya
time saya ada masalah
awak selalu ada di sisi
awak terlalu baik pada saya

banyak kali kita gaduh kan
bila kita baik je
mesti ada orang tak suka
kadang-kadang saya rasa macam kena pukau
eh tapi takkan lah kan
tak baik cakap macam tu

tapi kali ni
saya tak nak ia berulang
saya dah ada pengganti
saya sayangkan dia
saya nak lupakan awak
saya tak nak sakitkan hati dia
-buku-buku medic ku-

selamat tinggal awak

  • I need changes in my life
  • I am not available for you right now, but thank you for caring enough. 
  • I am making some changes in my life
  • If I do not return your call, not reply your sms, not give back your smile..
  • you are one of the changes
  • Let me have better life!!!!

No comments: