Sunday, March 6, 2011

Exam oh exam

Assalammualaikum w. b.t & Selamat malam semua


Betul tu. Ku ada exam esok pagi tapi nota-nota yang berlambak masih belum habis ku baca kesemuanya. As always .. haha. Ala .. esok .. esok .. exam aku tu ..


"soalan objektif je pun. Baling dadu je dah boleh jawab."

Ku masih cuba menyembunyikan perasaan takut dalam diri ku. Ah exam kot! mana boleh rilek? Orang mental je yang tak takut nak jawab exam.. adoyai

Ok lah kawan-kawan. Aku tak boleh lama ni. Kena sambung study lagi ni.

Oh lupa nak habaq, exam tu merupakan end of Psychiatric Posting exam. Yeah, aku dah berjaya habiskan 6 minggu study psychiatric. Ni lah kali pertama dan terakhir kami posting Psychiatric sampailah kami exam final year nanti. Tak jumpa dah patient kat wad24 pasni. Oh .. aku pasti merindui diorang ;-(

Ok bye. Jangan lupa tengok Merlin malam ni Jam 10.30malam.. hehe. *kesian adik lelaki aku tak dapat tengok sebab kena masuk asrama (^_^)

3 comments:

Anonymous said...

adesss..daku juga penah merasai perasaan ituh...hahaha..chaiyok chaiyok!!!**sebok jek daku nih**

syanabel said...

hehe.. thanks!! cantek spek cik rabun..pinjam leh?

Anonymous said...

hahahahha...tak takot ke nnt juling lak mate kamoo...heheh..

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...