Saturday, March 19, 2011

Contest Cik Beba : Mimik Muka Minta Lempang

Salam petang SABTU
Tadi ku ditag oleh budakkampung
supaya join contest dari cik Beba

[ klik gambar atas untuk join contest ni ye ]

bukang korang je, aku sendiri rasa nak lempang muka aku ni :p

Sejarah gambar..
  • Ditangkap oleh seorang rakan baikku yang bernama A pada tahun 2008 (3tahun yg lepas). 
  • Masa tu aku ke JB ber-reunion dengan ex-classmate. 
  • Hampeh kau A. Tangkap gambar dekat giler. Nasib baik bulu hidung  tak terkeluaq..adeh

Sbb gambar ni patut menang..
  • Erk, tak rasa pun boleh menang. suka-suka je nak join. 
  • Yang pasti, gambar ni asli, memang wajah asli aku tiga tahun yg lalu.
  •  Hodoh kan?? Euwww. Ala sekarang pun hodoh je.. kalau nampak cam cantik.. itu hanyalah mekap semata-mata.. 
  • [ jangan tertipu ye lelaki2 bujang di luar sana.. haha ] 
  • Tapi, aku tetap bersyukur dengan diri aku seadanya sekarang. Thank you ALLAH!


nak tag diorang ;

# dapat CLINELLE pun jadi lah (^__^)Y

2 comments:

EZAN IDMA said...

wa di tag :) goodluck :)

Cik Sara Aspalela said...

wah....memg muka mintk plempang nih...

singgah blog saya http://ciksaraspalela.blogspot.com