Friday, June 18, 2010

sambungan entri semalam (syahjihan dan FIFA)

selamat menyambut hari Jumaat. Entri ini ditulis bagi menyambung apa yang tidak tersambung semalam. Semalam aku ada mengatakan "Wait and See", serba salah pula apabila membiarkan orang "Tunggu dan Lihat". Jadi aku pun decide nak bagitahu apa yang berlaku semalam. Iaitu tentang Episod Akhir cerita Syahjihan dan Result Argentina melawan Korea Selatan

Penamat kepada cerita Shahjihan ialah orang jahat mati, orang baik hidup, dan bagi yang bercinta akan bersatu. Happy ending. Faham tak nih ek?? emm..Rupa-rupanya, dalang sebenar dalam cerita tu adalah isteri Tuan Haris. Gara-gara cemburu, dia (juga merupakan bekas teman wanita kepada Ayah Jihan) menyuruh Ayah Jihan membunuh Ibu Aisyah (juga isteri pertama Tuan Haris). Mula-mula macam suspen bila Aisyah berdendam dengan Jihan, tapi keadaan berubah terus apabila si hero datang menyelamatkan heroin. Biasalah tu kan. 

Semoga TV3 dapat menyajikan persembahan yang lebih mantap selepas ni dan kita tunggu dan lihat ajelah okay..(aik wait and see lagi ke?? huhu)..kalau perasan la, cerita yang berunsurkan jodoh pilihan Ibu Bapa telah menjadi pilihan ramai..(eg: Nur Kasih & AdaMaya)..hurmm

Pasti ramai dah tahu FIFA WORLD CUP 2010 semalam menyaksikan Korea tewas ditangan Argentina...Yahooo (walaupun aku sokong Korea sebenarnya). Semalam aku terkutuk Messi betul-betul sebelah salah seorang peminat setia Messi..aku mana tahu ko peminat Messi..erk sori ye bro..aku janji tak buat lagi dah pasni..haha..Argentina memang terrorrr!


p/s: hari ini mood DR Mra sangat baik..syukur ya Allah

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...