Wednesday, July 6, 2011

Akhirnya, bihun sup ku berkuah jua

Hari ni aku masak
tak makan kat KFC sebab takut
nanti ada orang marah
betul ni tak tipu
ce try tengok sini
hehe

well sebelum ni aku ada buat post pasal
aku ada tunjuk bihun sup aku yang tak berkuah kat situ

hari ni, bihun tu dah jadi berkuah tau
itupun setelah kajian demi kajian dilakukan
dan akhirnya
terhasil lah

taraaaaaaa......


 see. berkuah bukan?? hee
okey lah. 
perut ku ataupun nama manja Belly 
dah pun berbunyi-bunyik minta di isi
jemput makan kawan-kawan

terima kasih sudi membaca~

1 comment:

zanafahmi/PB said...

Assalam...kecoh kan psl video ni kat fb, kurang asam betol budak tu...