Friday, July 1, 2011

Menyampah dengan Anon

Anon bermaksud Anonymous. Atau lebih tepat, peng'komen' tanpa nama.

Anda suka tak dengan Anon yang datang komen blog anda?

Atau anda sebenarnya benci bila ada Anon yang sesuka hati meninggalkan komen, walaupun komen tu tepat dan ada betulnya tapi anda tak suka?

As for me, tak payah nak menyusahkan diri fikir pasal anon ni.

Kalau suka, bagus la. Maksudnya anda menerima segala kritikan si Anon dengan pintu hati yang begitu terbuka [kritikan sebab jarang kita jumpa anon yang bagi pujian] Try baca entri ini yang aku tujukan khas untuk seorang anon bukan tanpa nama.

Kalau benci, cuba fikir semula. Apa korang dapat dengan melenting tak tentu pasal. Hanya disebabkan seorang Anon yang anda pun tak tahu siapa gerangannya. Nak buat apa serabutkan kepala tu. Cukup lah dengan assignment, masalah awek dan kerja yang berlambak-lambak tu. Biarkan aje si Anon tu dengan hidup dia.

"semakin kita gagal mengawal emosi, semakin kita menjadi orang yang kalah.''

Senyum !
[malu ke mengaku yang 'aku seorang blogger']

Tapi tapi tapi...diakui yang bukan senang kita nak cool bila mana ada Anon datang ke blog kita sekaligus mengganggu ketenteraman kita. Aku sendiri akan tersentak bila dapat teguran mahu pun komen yang kurang positif [negative].

Yes, aku mengaku aku menyampah dengan anon yang tak suka aku aktif menulis blog

tapi aku lagi menyampah bila.. em bila... bila

aku rasakan yang aku sendiri tak suka dan tak puas hati dengan apa yang aku tulis dan repekkan di sini..uwaaa (T__T)

ok, aku dah melalut banyak nih. Terima kasih sudi baca sampai habis. Maaf jika entri aku tak best. Jumpa lagi. Good Night. Salam~

psst : By the way, this is an entry, as a review to this entry Blog dikritik diserang Anon. Bencilah!

2 comments:

zati embong said...

biasalah,yg bc entry kita kdg2 kita xtahu sape.kdg2 silent readers pn ada dik.remove je comment kalau org2 yg xberkenan 2.hihi

syanabel said...

yup. Tapi silent readers jarang tinggalkan komen, sbb diorang kan silent reader..hehe

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...