Monday, July 25, 2011

Segmen Adzriel AB : Nama pilihanku


Nama pilihanku??

Sebenarnya aku tiada nama yang spesifik pun yang menjadi kegemaranku. 
Seriously, aku mengambil masa yang agak panjang untuk menjawab segmen ini.
 Hampir give up juga lah nak join, tapi akhirnya aku join sebab
 aku dah jumpa jawapannya..

Nama pilihanku adalah..

Sebarang nama yang bermula dengan huruf A. Sebab apa? Sebab sepanjang aku hidup hampir 23tahun lamanya, aku dikelilingi oleh insan-insan bernama yang bermula dengan huruf A. 

Terima kasih A, terima kasih kerana pernah hadir dalam hidupku.

Aku suka A !

[ Hey, sape je yang tak suka dapat gred A kan..ahaha ]


Cara nak join segmen (oleh penganjur segmen);
1) Mestilah nak kena ada blog/website.
2) Tajuk segmen : "Segmen Adzriel AB : Nama pilihanku"
3) Letak gambar header blog ni dalam entry
4) Entry siap, letak link dalam komen entry aku ni.

Dengan ucapan, Tarikh tutup : 26 Julai 2011 @ 10.00 pagi.

p/s : a kredit to them AlongXP & WardahAlisya


2 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

yeayyy... mcm kak liza juga. suka nama2 bermula huruf A. sebab tu nama2 anak2 kak liza panggilan bermula dari A...cuba jenguk bliglist kerabat di blog kak liza. TQ dear join segmen kak liza.

syanabel said...

seriously?? suka suka.
You are welcome kak Liza..hehe

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...