Saturday, January 1, 2011

Cara terbaru buang BAYI !!



INILAH bayi yang ditinggalkan oleh seorang wanita kepada Qurattnaini di Stesen KL Sentral, Kuala Lumpur semalam.




SEREMBAN - Seorang gadis berusia 20 tahun panik apabila seorang bayi lelaki ditinggalkan kepadanya oleh seorang wanita yang terus hilang selepas memberi alasan untuk ke tandas.
Qurratnaini Amni Jamaludin berkata, dia ketika itu sedang menunggu rakannya di Stesen KL Sentral pada pukul 10 pagi bila tiba-tiba bahunya ditepuk dari belakang.
Beliau lantas menoleh dan terlihat seorang wanita Melayu dalam lingkungan 20-an mendukung bayi lelaki dipercayai baru berusia seminggu.
Wanita bertudung serta berseluar jean dan berbaju warna hijau lumut itu memintanya menjaga bayinya seketika kerana katanya dia hendak ke tandas tanpa mengesyaki apa-apa.
"Kemudian, saya tunggu, dan tunggu...hingga kira-kira dua jam, namun wanita itu tidak juga muncul.
Ikuti berita selanjutnya di KOSMO! hari ini.  -Bernama
  • Apa nak jadi lah zaman sekarang ni ?? Semalam ramai orang sambut detik 2011 kan. Harap-harap next 9 bulan, kita tak dengar la kes-kes buang bayi berleluasa kat Malaysia. Ya Ampun.. jangan laa (walaupun  tahu ianya mustahil) .. ameen ~


2 comments:

RAIDAH89 said...

Sungguh x de hati kan perempuan tu... x terfikir ke masa depan anak dia tanpa ade ayah n ibu..mgkn dia rase kurg dosa dia dgn cara buang anak mcm tu...ni lah sandiwara dunia...

SyafiqaNabila said...

dunia sekarang, tak boleh nak kate apa dah ... sedih.. huhu