Monday, January 24, 2011

Lagu sebagai inspirasi hidup

Ayuh dengarkan lagu HERO
(automatik dimainkan apabila BELOG ini dibuka)
Nyanyian Mariah Carey
Ni lagu lama
tapi still sedap didengar oleh sang telinga
(telinga aku je lah tapi, telinga korang aku tak sure)
:P
Sekarang ni aku sibuk menguruskan ALUMNI Sekolah
sehingga BELOG ni pun cam dah merajuk ngan aku tau
hehe
tapi takpe, aku tetap sayang kan kau BELOG
So, harap-harap segala yang kami rancang
akan berjalan dengan lancar
InsyaALLAH
RINDUNYE KAT ...
ah aku perlu kuat
good luck kat diri sendiri
esok nak present case
pesakit tu ade Schizo
geram tau mase interview dia
apa aku tanya, dia jawab
tapi jawapan dia ikut apa yang aku tanya
contoh : awak sedih ke gembira?
dia jawab : gembira
Then aku tanya terbalik plak
Awak gembira ke sedih?
dia jawab : sedih
grrrrrr
Sabar je lah wahai Belle'
(memang banyak kali gak la aku mengucap)
jadi!
pesanan untuk entri kali ni :
"bersabar lah!"

Peace U all !
(^__^)Y

3 comments:

Miszeifa Salahuddin said...

waahh not bad lgu hero ni... bleh jd pemangkin semngt.. ap2 pun menarik lg pesakit sshizo tu, itula yg dikatakn "mengikut arahan".. hehhe

SyafiqaNabila said...

hehe. sangat 'mengikut arahan' ni susah gak upernyer :))

Mahfuzah said...

hahahhahahhahahaha