Thursday, May 5, 2011

Haram berkahwin dengan dot dot dot ...

semalam, secara tak sengaja aku terbaca wall seorang rakan
yang berborak bersama lagi dua orang rakan
 jom follow & baca gambar yang aku snap di bawah ni
(^__^)




sumber boleh tengok kat { sini }

peace no war !
tetiba terasa diri ini sangat kerdil
bila mana pernah je tertinggal sembahyang 
dan quran pun semakin jarang dibaca
Astagfirullah Al-azim

kawan-kawan
Jom muhasabah diri yok dari sekarang!
bersiap siaga
sebelum kita menempuh alam baru
pada masa yg akan datang

10 comments:

EZAN IDMA said...

aku pon kekdang tggl solat. Jom muhasabah diri :)

Fina said...

baru tahu. bagus entry ni. =)

zati embong said...

huhu,lelaki2 kena baca gak ni.

syanabel said...

yup sangat berguna untuk lelaki mahupun perempuan =)

G3-lina said...

yelah.. lakikan pemimpin.. kalau laki camtu, macam mana nak pimpin keluarga??

ada mokhtar said...

sekarang ni isu macam gini dah jadi kurang sensitif kan padahal sangat penting...

syanabel said...

biasa la, bab2 agama selalu diperlekehkan..nak nak zaman sekarang..huhu

Rozuan Ismail said...

oo..ok.baru tahu

Mat Ganu said...

mendalam maksud tue...hehehe

alexa yussida said...

motivasi jumaat:)