Thursday, May 19, 2011

Khas untuk peminat Filem Hindustan

Hari-hari makan Kismis, Selamat Hari Khamis !

Apa khabar semua? diharap sihat selalu. Padamalam Khamis yang mulia ini, beta ingin mengistiharkan bahawasanya beta telah secara sengaja berjumpa dengan satu laman web yang sangat berguna untuk peminat-peminat Filem Hindustan macam beta.

Ayuh! Jangan buang masa .. sekarang juga beta akan kongsikan link tersebut kepada kalian semua yang satu spesies dengan beta. Peminat filem korea ataupun filem Hong Kong, dipersilakan keluar daripada sini ... haha (gurau-gurau)


info : laman web tersebut membolehkan anda menonton filem Hindustan kegemaran anda secara online. Yang paling best, tak perlu daftar dan ianya FREE ! so anda tunggu apa lagi tu..zass jom layann~

Thank You - Hindi Movie

Starring:
Akshay Kumar
Sonam Kapoor
Bobby Deol
Irrfan Khan
Sunil Shetty
Celina Jaitley
Rimi Sen
Vidya Balan
episode :

  1. http://www.filmshowonline.net/videos/67096/
  2. http://www.filmshowonline.net/videos/67097/
  3. http://www.filmshowonline.net/videos/67098/
  4. http://www.filmshowonline.net/videos/67099/
  5. http://www.filmshowonline.net/videos/67100/
  6. http://www.filmshowonline.net/videos/67101/
  7. http://www.filmshowonline.net/videos/67102/

'Thank You', filem pertama yang menjadi pilihan dan aku telah menontonnya secara online menerusi laman web di atas tu hah. *tersenyum bangga* . Filem genre komedi dan romantik itu memang tidak mengecewakan. Banyak pengajaran dan lagu pun best. Cuma ada la part-part yang tak sesuai untuk tontonan umum. Biasa lah cerita Hindi sekarang. Macam tak cukup kain. Bukan cam zaman Shah Rukh Khan dulu..hehe. Untuk cerita ni aku bagi 4/5 bintang.

Menceritakan tentang Kishen, agen penyiasatan yang telah membantu semua isteri yang menjadi mangsa suami yang kaki perempuan. Kishen berjaya mendedahkan kecurangan suami mereka dan menyelamatkan mereka daripada terus ditipu oleh suami diorang yang macam hampeh tu. Tapi pada masa yang sama, Kishen berjaya merubah suami mereka dan menyatukan kembali hubungan diorang. Rupa-rupanya, Kishen ni dulu pun seorang kaki perempuan sehingga menyebabkan isterinya membunuh diri. Akibat rasa bersalah, dia berasa bertanggungjawab untuk membantu isteri-isteri yang senasib dengan isterinya.

hansomnyerr Akshay Kumar!

selamat menonton~

2 comments:

Farhana Jafri said...

waaa!! aritu bru tgk mjlis plncaran cite ni!! thanks fr the link beb!!

Daniel Ihsan said...

aku da berenti tgk cita hindustan..kering ayaq mata habaq hang...

9 Benda Jijik Tapi Menghairahkan...

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...