Tuesday, May 17, 2011

Life is too short to be unhappy~

bertempat di Jusco Ipoh, kami telah ...

 bermain boling la apa lagi.. sudah terang lagi bersuluh kot ade gambar pin boling kat atas tu..adeh

ni baru separuh je yang masuk dalam gambar..hehe

Dan 5 hari kemudiannya..pada hari wesak bersamaan dengan hari ini..
kami telah pun..

 berkelah di taman Jepun. hah Malaysia ada Taman Jepun?? ajaib!

 antara menu yang ada, bihun goreng masakan Cain, keropok goreng gorengan Farahin & Asma, Sandwich hasil buatan Belle & Rd .. dan air teh susu bancuhan Ainaa..

comelnyer kau wahai ikan.. tapi kenapa dikau lebih memilih serpihan roti daripada makanan ikan yang bulat kecik2 dan warna warni tu? musykil.

antara adegan yang terdapat di tepi tasik..

 A kredit to Taman DR.

belle' : begitu lah antara skrip yang telah tertulis dalam kehidupan ku seminggu yang lalu. Terima kasih kawan kerana sudi mengindahkan lagi hidup ku. Kehadiran korang amat bermakna dan semoga persahabatan ini akan terjalin sampai bila-bila. 

lots of love from Belle'

2 comments:

EZAN IDMA said...

da lame tak hangout cmni

syanabel said...

kitorang pun, bukan selalu dapat kuar camni..hehe