Friday, May 6, 2011

malam semalam aku teruja sebab dot dot dot ...

for the first time, dapat 139 pageviews dlm masa beberapa jam selepas entri itu dipublish..fuh

and first time jugak dapat 32 UV (unique visitor) dalam tempoh satu jam

susah kot blog Azali's Daughter nak dapat 11org yang sedang online

and you see, beza amat kot 4 dan 5 haribulan tu

em actually blog ni susah nak dapat peningkatan trafik yang drastik macam tu. Kadang-kadang tu, nak cecah 10views sehari pun sakit. And En Ilham pun lame tak dengar kabar. mane pergi pun, aku sendiri tak tahu jawapannya .. hehe. Kalau sebelum ni pernah dapat trafik masyuk pun sebab buat entri panas :  isu Lensa Rosak & Fatin Liyana, takpun sebab aku join Segmen Ben Ashaari. But then, kali ini.. semalam, lepas aku siap je buat entri pasal haram berkahwin dengan dot dot dot.. wow, menakjubkan! Berduyun2 orang view.

Adakah sebab keywords Kahwin? ke sebab ada dot dot dot?? hehe.. Ataupun sebab aku publish kat twitter & Facebook? misteri misteri .. haha

walauapapun, thanks ye korang semua sebab sudi singgah dan melawat blog yang tak seberapa ini. Terima kasih Syanabel ucapkan. Peace (^__^)Y. Jom Study!

No comments:

Kisah Tuan Rumah dan Kawan Lama

 Salam. Pagi tadi aku terbaca tweet ni, dia seorang suami yang ingin bercerita tentang isterinya yang sangat teruja setelah mendapat jemputa...