Monday, February 7, 2011

Dadali Band ??

bukan niat ku untuk bersikap begini
tiada niat pun nak macam ni la
dah memang lumrah aku begini
korang pun kan??
ala takyah tipu la
:P :P :P
so ..
lantak pi la kowang nak cakap ape
(cuba dengar dulu tau
pastu baru komen okay?)
aku tak kisah 
aku tatap mau post lagu jiwang ini
hehehehe
zas layan segera ~


Lirik Dadali Band : Disaat Aku Mencintaimu

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,
(Chorus)
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

(Ulang Chorus)

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta(3X)

belle : best kan?? (X_X)Y


eh jap jap
nak lagi taching??
nah hambek ni 
hehe



2 comments:

Miss N said...

my favourite song.. sedih, bergenang je tiap kali dengar

SyafiqaNabila said...

yeke.. hehe baru terjumpa lagu ni..best!!